Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jazz z miasteczka . Mam przejechane 153555.98 kilometrów w tym 5132.80 w terenie. Jeżdżę wolno 20.06 km/h, gdyż tak lubię.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Jazz.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dane wyjazdu:
61.68 km 0.00 km teren
02:21 h 26.25 km/h:
Maks. pr.:47.63 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal

Świat zapachów Dolnej Wisły

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 27.04.2014 | Komentarze 4

Trasa: Bydgoszcz- Stary Fordon- Strzelce Dolne- Chełmszczonka- Trzęsacz- Włóki- Sienno- Kotomierz- Magdalenka- Pyszczyn- Nekla- Żołędowo- Niemcz- Myślęcinek- Bydgoszcz
Kategoria 50-100 km



Komentarze
alex
| 12:17 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Jeszcze odnośnie szerokości opony to myślę, że crossie/trekingu nie ma sensu schodzić poniżej szerokości 1.5 bo zysk mały, a ograniczenie okazjonalnych wjazdów w teren już spore.
alex
| 12:10 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Spokojnie założysz nawet 28mm oponę.
Alexy DH19 mają chyba 18mm TUTAJ tutaj masz info o możliwościach obręczy.

Odnośnie oporów TUTAJ jest wszystko wyjaśnione.
W przypadku Racerów 1.2, 1.35 czy 1.5 opory toczenia nie będą miały większej różnicy, waga też się drastycznie nie różni.
Na pewno odczujesz różnicę między twoimi Marathonami ważącymi po prawie 900g, a Racerami o połowę lżejszymi, ale tutaj różnica będzie głównie w łatwości przyspieszania, dzięki mniejszej bezwładności lżejszych opon.

Jeżdżąc na zmianę crossem i szosówką mam wrażenie, że szosówka dużo szybciej się rozpędza (3kg lżejsza). Natomiast prędkości "podróżne" na szosówce są zaledwie o 2-4km/h wyższe i to raczej ze względu na niższą pozycje na kierownicy oraz dostępność dolnego chwytu, a co za tym idzie mniejszy opór powietrza.
Zauważyłem też że jak wieje solidnie w plecy to czy szosą, czy crossem leci się praktycznie tak samo.

A na Racery sam się czaiłem, ale kupiłem okazyjnie te Lidlowe zwijane opony i efekt przypuszczam jest ten sam ;-)
Jazz
| 11:26 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Muszę sprawdzić ustawienia licznika:) Wszystko sprzyjało wczoraj ale to już max na moje stawy i możliwości sprzętu. Zastanawiam się jeszcze na zmianą opon na Schwalbe Marathon Racer 28x1,35 albo nawet 28x1,2 zależy od parametrów obręczy. Mniej waży i mniejsze opory toczenia.
alex
| 10:38 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Ale średnią pocisnąłeś typowo szosową :D
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!